12/12-2009

Grattis osten på din 23 års dag.

Igårdagen gick fort förbi så jag hann ej sätta mig här någe mer, men idag när jag kom in och  fick läsa mina kommentarer ¨så blev jag glad!!! hoppas erica kan komma hit och vara här ikväll,ja hon får väl komma nu på dagen åxå och vara här tills ikväll =) alltid kul med sällskap.
Men ja gårdagen då, de slutade med tacos i soffan framför ishockeyn på tvn. Sedan spelade grabbarna nhl2010 i flera timmar. sappade över och sig vem som vann idol åxå. Och jag blev abra så irreterad på den där jäkla skitsaken som skulle förstöra allting,snacka om att vilja själa all uppmärksamhet, tror hon att hon åxå blir känd nu eller?? jaja blev s irreterad och arg hur man kan göra så att jag kokade av ilska =)

Nu ska jag lägga alexander för att sova middag för nu ligger han här på mattan på golvet och håller på att somna =) kommer snart igen...................

Så de gick fort det, han sov innan huvudet ens hade nuddat kudden =)  att han först kan vara så pigg och sedan bara typ slockna på golvet =) jaja tur man har nära till sängen iallafall.

Ska nog lägga mig i sängen och vila jag med nu när jag har en sådan tur att båda två sover samtidigt för en gångs skull. Men om jag lägger  mig nu så vakna väl anton istället, men jag kan ju prova.de skulle ju vara skönt att få vila lite.

Disken och allt kan jag försöka fixa senare tycker jag.

Ja så göt jag så  jag får åter komma sen om de finns tid.

alex sover
så där utslagen och skönt vill jag åxå sova!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh det ska bli så roligt ikväll att få umgås med dig lite grann :)

2009-12-12 @ 13:47:15
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0