Skit om mig


Namn: Linda Carina HolEriks
Födelsedag: 26 juli
Hemstad: Borlänge
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Blond
Längd: 166
Höger/vänsterhänt: Höger
Värsta ovana: att inte ta mig tid till sånnt som är viktigt
Stjärntecken: lejonet
Skostrl: 37-39
Är dina föräldrar skilda: Nej
Din svaghet:godis..
Rädsla: Att förlora de jag älskar
Mest använda fras på msn: är aldrig där inne
Det första du tänker på när du vaknar: Jag vill sova mera


FAVORIT-
Färg: Svart
Mat: Tacos
Djur: Häst
Glass: piggelin
Godis: lös
Affär: HM,Lindex
Sallad: Hem gjord
Skådespelare: finns många
Låt: Finns många bra
Nummer: har en hel rad med sånna =)
Tuggummi: Extra
Helgdag: Lördag
Årstid: Vinter
Tandkräm: Pepsodent
Radiostation: mix megapol


VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor: Miljonär =)
Hur vill du dö: Somna in  kanske
Vem av dina vänner är mest lik dig: Annsofie tror jag
Vem är mest högljud: jag själv skulle jag tro
Vem har du känt längst: annsofie
Vem är blygast: vet ej
När grät du mest: finns många gånger
Vad är den bästa känslan i världen: när Alexander kom till världen..
Värsta känslan: att inte kunna hjälpa..
Vart vill du bo i framtiden: Jag vet inte i ett hus =)
Hur länge tror du att du kommer leva: länge får vi hoppas..


HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär: Jajamensan..
Moonat någon: tror jag inte..
Blivit dissad: Ja de många gånger
Rymt hemifrån: japp
Föreställt dig ditt ragg naken: haha ja
Skolkat: Ja, jag har ju det.
Tänkt på självmord: ja
Sovit utomhus: de har man..
Gråtit i skolan: Ja
Spytt i skolan: ja
Velat bli modell: haha vem har inte velat det ?
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: HAHA! mycket..
Sett en död människa: ja
Druckit alkohol: för mycket =)
Ätit sushi: faktiskt inte..
Varit på scen: mm ett antal gånger (mindre scener)
Snattat: ja
Retats: ja, tyvärr
Blivit nerslagen: tror inte de


DU:
Svär: Ja allt för mycket...
Sjunger bra: nej
Duschar dagligen: ja om  de hinns med
Vill gå på högskola/universitet: kanske de
Vill gifta dig: Ja
Tror på dig själv: nej
Kommer överens med dina föräldrar: alltid
Gillar åska: nej livrädd
Spelar/har spelat något instrument: spelat flöjt,gittar
Äger en iPod: nej
Ber: aldrig
Går till kyrkan: nej
Sover med gosedjur: Nej
För dagbok: Nej, bloggar :)
Dansar i regn: nja
Sjunger i duschen: nja


THIS OR THAT:
Pepsi/cola: Cola
Mcdonalds/burger king: McDonalds
Choklad/vanilj: vanilj
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/veg: Kött
Tv/film: film
Gitarr/trummor: gitarr
Adidas/nike: Adidas
Kinamat/mexikanskt: kina
Kakor/paj: Paj
MTV/VH1: MTV
Blind/döv: Döv


KAN DU:
Gå ner i splitt: nej
Skriva med båda händerna: ja fast med vänster ser de fördjävligt ut =)
Vissla: Ja
Blåsa en bubbla: Ja
Rulla din tunga i en cirkel: ja
Ha dina ögon i kors: Ja
Nudda näsan med tungan: ja
Dansa: jo da fast de va ett tag sen
Äta vad du vill utan att oroa dig: oj verkligen inte..


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN:
Du nuddade: alexander
Du pratade i telefonen med: mamma
Du fick sms ifrån: angelika
Du kramade: alexander
Du kysste: marcus
Du skällde på: alexander
Du sov med: alexander
Du sportade med: marcus


SENAST DU:
Skrattade: idag
Grät: igår
Tuggade tuggummi: igår
Drog ett skämt: vet inte


VAR ÄR DU:
Vad ser man utanför ditt fönster: träd,buskar
Lyssnar du på musik nu: nej
Vad har du på dig: skit kläder som ska tvättas


TROR DU PÅ:
Liv på andra planeter: ja kanske de kanske..
Mirakel: Ja
Magi: Nja
Kärlek vid första ögonkastet: Ja
Gud: något men inte de kanske
Satan:  ?
Spöken: Ja
Tomten: ja för barnens skull =)
 

RANDOM:
Vilket land skulle du vilja besöka: Thailand
Hur många plattor äger du: oj inte många...
Hur många kuddar sover du med: 5
Dricker du mjölk: nej
Personer du hatar: hatar är ett starkt ord.
Tror du gud är en tjej: Vet inte
Vad borde man uppfinna: mer tid
Är du ett hälsofreak: verkligen inte...


Så nu har jag blottat mitt liv.. vågar ni åxå göra det??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0