Semester

Nu är vi hem kommna från våran semester. Eller ja vi kom hem natten mellan torsdagen och fredagen men jag har inte haft så mycket tid att ssitta här och skriva så jag tänkte passa på att skriva lite nu medans alexander sover middag.
Vi bilade ända ner till Paris, så vi fick se danmark,tyskland,holland,belgien och frankrike. Har säkert missat något ställe men de är väl inte hela världen för huvudmålet var ju paris och där var vi i flera dagar.Har sett väldigt mycket intressant och fy sjutton vad stort det är. Känns som  man skulle behöva åka dit igen för att verkligen hinna med allt.
Vi har sovit i tält på en camping ca. 15 minuter från själva city annars under resans gång så blev det att sova i bilen.

Vi skulle även ha åkt till ullared när vi kom hem men de gick åt lite mer pengar än vad vi räknat med eftersom det är så pass dyrt att äta osv där. Så vi fick skippa ullared. Men vi svängde in och åt på avenyn i göteborg iallafall så lite mat fick vi i oss inanna vi for hem.

Så de blir en tripp till ullared och ikea så fort det finns pengar till det =)och det hoppas jag blir snart.

jaja nu ska jag kolla vidare här sedan ska jag vara social med min älskade familj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0