Helg

Ja de är ju helg nu och på måndag är vi tillbaka i verkligheten igen då, marcus börjar jobba och jag ska väl försöka hinna med att göra massa saker som borde göras.

Har en känsla som inte går att beskriva, den är både god och ont på samma gång. Vet inte varför den dyker upp titt som tätt men nått är det.

Ska snart hoppa in i duschen och ta ett varmt bad eller bara en varm dusch för just nu så har jag jävlit ont i ryggen. varm vattnet brukar lindra lite iallfall.Men alexander är smått vaken och vill inte riktigt sova så jag vet inte hur det blir med det men annars får han väl bada med mig då men de blir ju bara possetivt för han, då tror väl han att han ska få bada varje natt framöver =)

Sen blir det nog sängen för min del för känner att jag börjar bli en aningen trött åxå fast jag har sovit ganska mycket idag, men sånnt är livet jag känner mig jämt trött och häning så de spelar ingen roll längre om jag får sova ut eller inte för de görs ingen skillnad på mig ändå.

Gått in i ny vecka idag åxå så nu är man inne i v.33 så de är inte alls långt kvar nu..... kommer väl ett sånnt där info inlägg om min graviditet om någon dag, de kommer när det finns tid till det rättare sagt =)

nu ska jag dra mig vidare så jag får något gjort av det jag ska annars slutar de väl med att jag sitter vaken hela natten och ingen dusch =)

sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0