Barnfri

Alexander fick sova hos sin farmor i natt för att vi skulle få sova ut en dag och hinna göra saker innan marcus semester är slut. Men har jag fått något gjort idag då? nej absolut inget viktigt iallafall. Det enda som blev av var att vi for i väg på biopremiären på nya beckfilmen. Och alla som gillar beck ni ska se den tycker jag. För jag tycker alla beck filmer är bra och dom har då inte gjort denna någe sämre än dom andra. Men det där är även en smak sak.

Känner att kroppen börjar säga i från nu, den börjar bli trött och nu har jag enbart suttit stilla här vid datorn och fixat med det ena och det andra. och vad händer inte då? jo jag får massa sammandragningar som abra irreterar en, dom brukar ju komma när jag rör mig mycket eller om det blir stressigt. Så ska hoppa in i duschen och försöka få tankarna på annat och sedan blir det då sängen för min del. Får hoppas jag hinner göra massa saker imån innan vi hämtar hem skitungen igen =)
Det är skönt på ett vis att få vara barnledig, man kan göra saker som man annars inte kan. Men en sak blir man aldrig av med, från den dagen man blir en mamma så slutar man aldrig att oroa sig. FAST man vet att han har det bra och är i bra förvar så är man alltid orolig och jag till och med inbillar mig att jag hör han i sitt rum fast han ej är hemma. haha där ser man vad van man blivit.

Har setat och läst igenom alla bloggar jag läser och som vanligt så lär jag ju alltid stanna till och grina vid någons blogg.
En blogg som man är van att fälla tårar vid är ju bloggen om Victor och där gråter jag jämt.Blir liksom så förbannat ledsen att livet ska vara så orättvist, en sådan liten kille men sådan kärlek i kroppen, varför skulle han inte få vara kvar med sin familj här på jorden? Kolla bara på bilderna på den lilla stjärnan!! Han lyser av kärlek.

sen kom jag till en väns sida och jag kan inte mer än att beklaga sorgen. Tycker du har haft otur nu och jag hoppas de vänder så snart som möjligt.Var stark nu.

nej nu ska jag dra vidare annars blir de väl inge sova heller för min del =)

God natt sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0