Vår

Hej på er alla glada läsare. Fick en shock när jag gick in och kollade min mail idag och jag har fått några anonyma mail om att jag måste skriva blogg. Inte visste jag att det var så spännande att läsa vad jag skriver.
Har varit lite mycket runt om kring ett par dagar nu och tiden har inte fnnits till att skriva blogg.
Passar på att skriva lite nu innan jag ska ner och äta lite middag medans alexander ligger och sover middag.
Men de blir inget långt inlägg för jag vill verkligen hinna äte för jag är verkligen hungig =)

Vi har varit ute å vår solen varje dag nu och de är så underbart att se hur alexander springer runt och leker.
Vi var även till amsberg och där var vi ner på isen och pimplade och grillade korv. Det uppskattades verkligen av alexander, ja mig med fast jag satt och solade på en stol. Är ju livrädd för fiskar men om man har det där pimpelspöt på fel nivå så nappar inga fiskar =)

Sen är jag duktig, jag har slutat druckit dricka, jag var ju beroende av cola, drack minst 50 cl cola om dagen och det är inte bra. Nu håller jag mig till loka eller vanligt vatten. Jo  saft och jucie går bra ibland.

Börjar bli lite nojig för glukosbelastningen jag ska på. men hoppas på att de komme gå bra och att de blir fina värden. hoppas kan man ju alltid göra.

Är i v. 13 nu och jag mår tipp topp. Är fortfarande så där himla trött men de borde gå över inom någon  vecka. Väntar bara till slutet av maj så man får veta lite mer. För då blir det rul.


Jo igår blev det grill premiär här, vi grilalde fläckfile och potatisgratäng. Det smakade undebart kan jag lova!

Idag blir det att hämta upp marcus när han slutat och sedan handla för sen ska vi till Marie och Lars med barnen och där ska vi sedan grilla hamburgare. för det är ju så att hamburgare är ju alltid godast när dom är grillade =)

Sen har Moster Malin fyllt 30 år den 1 april så stort grattis till henne!! blev ju ett litet firande iallafall =)
sen blev Ekis 23 år den 2 April så grattis än en gång till han med =)
Och idag är det faster Annakarin som blir 41 år, så grattis till henne!

Ja och så där fortsätter det. =)

Nej nu ska jag dra ner till köket och fixa käk innan de blir försent.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: ekis

tack :) oj vad många det är som fyller!

2009-04-08 @ 02:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0