Glad Påsk

Glad Påsk på er allesammans!
Inte för att jag märker av att det är påsk så mycket.
Jo vi ska väl iväg på påskmiddag till smedjebacken senare idag.
Men annars inget,förutom de 3 fina påsk ägg vi fått.
Under påsk får man ju äta godis varje dag =)

Alexander vet prcis vad som ligger i det däta ägget på bordet,
och han plockar ut sina små cola nappar som han sedan går
runt och suger på .

Annars så är det väl frid och fröjd här hemma,
dagarna bara springer iväg och snart så är nog sommaren här.

Har iallafall fått massa vår känslor och känner att man kan inte
lä'ngta mer till sommaren än vad jag gör just nu.
Allt komme bli så bra känns de som.

Är i v.14 nu och är lika trött ändå, tycker detta borde av ta snart.
Men men jag överlever iallafall. =)

Förkyld har jag arit åxå, de har väl börjat släppa nu.
Men de kan även vara för att jag är gravid för när jag
väntade alexander så levde jag på nässpray.

Humm ja jag hade mycket jag skulle skriva om här idag
men nu när jag väl sitter här så är det helt tomt i bollen.

Nej nu ska jag gå ner och hänga upp tvätten på tork för
den blev precis klar hörde jag.
Sen funderar jag på att fixa lite ute på framsidan
men de beror på hur alexander sover de =)

HA en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0