Sista

inlägget för idag då.
Min förlossningsberättelse har jag redan skrivit här på bloggen. Den 9 januari 2008 så står det om förlossningen, men jag kan skriva om den om ni vill.För konstigt nog så komme jag ihåg mer av förlossningen nu än då jag skrev den..haha  men de är sannt man får fan inte till baka hela minnet förens efter ca, 1 år.... Jag är fortfarande skit glömskt och helt borta i huvudet..=)

Och än så länge så är det ett önske mål om skrivning om gradivitet, och det ska BLI!!!
Men ös på med mer förslag för kan ju inte bara skriva om de elle..=)

Får se om jag skriver nått om de imån.....de får morgondagen visa.

Får även se om jag förhoppningsvis får hämta bilen från verkstan åxå..Fan vad handikappad man känner sig utan bil när man har små barn.....Men de går ju....allt går!!


Elle nu ljög jag detta inlägg är inte alls de sista för idag....jag tänkte skriva ett till om en önskan jag har....å de handlar om en annan person åxå å den personen vet om att de är den jag skriver om....De är bara en luten önskan från lilla mig som jag tycker denne person borde veta....Fast kanske redan vet åxå...

Jaja ska väl avsluta här nu så jag hinner skriva det andra inlägget, för sen blir det tvmys å sängen.

See you soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0