Premiär

Idag så hade allsvenskhockey premiär. Och vi åkte till ejendalsarena och kolalde på Leksand - troja.
Ställingen blev 10-2 till leksand, med mycket bra ishockey.Tycker laget ser starkt ut denna säsong så nu får vi hålla tummarna...

Vad föredrar  ni:  En  låda med popcorn eller en låda med varmachips??

När ska ejendalsarena skaffa varmachips??

JAja skönt va de å pissa nyss åxå..=)  ha fan hållt mig i över 2 timmar =/

Vet ej vad jag ska skriva, jagde så mycket i huvudet i morse om vad jag skulle koka i hop idag men nu så är allt fan borta..vart tog det vägen??

Hoppas på att det dyker upp i huvudet igen så kanske jag kan skriva ner det sen iallafall..=)

nu väntar jag på att amrcus ska komma hem, han skjussar hem alexanders farmor som var så snäll att ställa upp som barnvakt idag  =)

Sen ska då jag sova iallafall, känner mig skaplit jäkla trött och med en dovhuvudvärk med på köpet åxå..=/

Var hem till Ekis å spelade lite poker igår, å gud vilka minnen man får, längtar tillbaka till de där dagrana som man ssatt 11 pers hemma hos oss å spelade poker å vad jag å disa hade kul då....Vi var med varann var eviga dag. Mamma frågade till och med om vi satt ihop =) Dom tiderna saknar jag som fan..=/

Jaja ska nog dra nu innan de blir för sent, men ska försöka skriva ihop nått tills imån...


God natt SVERIGE!!

Älskar er så mycket!<3

Kommentarer
Postat av: sadhistory

Det var riktigt trevligt med poker ja =)

2008-09-19 @ 00:06:58
URL: http://sadhistory.blogg.se/
Postat av: a

Japp, det var trevligt. Det måste vi göra om, så ska ni få stryk igen ;)

2008-09-19 @ 03:26:30
URL: http://ekis.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0