KLART

Idag så flyttar alexander in i sitt rum som precis blev klart, de är bara någon tavla och lite smått som ska upp på väggen nu.....å en matta ak fixas åxå så klart!!  Sen fick han även sin singnerade landslagströja idag å den komme passa ut märkt på väggen i han s rum...eheh

Håller på å tvättar, marcus gnällde om att allt låg i tvätten nu..hehe  förut gnällde han om att jag tvättade hela tiden..=)  men nu fick han se att jag inte alls behöver tvätta hela tiden..men de känns bätttre att gö de annars bli de så förbaskat mycket att tvätta senare....=(

Solen ville kika fram idag åxå, men svin kallt ute ändå....

Nej nu ska jag gå ner å kolla om vårat lilla troll ha vaknat, för tyckte jag hörde nått..=)

Sen ska jag hänga tvätt och kassta i en till tvätt...

sen ä de väl masssa små göra som ska göras idag....

Just nu så är jag avvis på erica som får vara i ett varmare land och sola å bada å bara njuta av en härlig semester!

Å jag får väl fortsätta räkna ner dagarna...de är på pricken 2 veckor kvar nu men sean vet man ju inte hur mycket mer man måste räkna....men jag räknar nog med några månader...men lycklig är jag å lyckligare komme jag bli..=)

de finns nyfkna männiksor som läser min blogg å ni får vara  nyfikna ett tag till för tänkte inte  berätta vad vi ha planerat ännu...=)

Någon som kanske redan vet elle ha en gissning.??haha  De är väl klart jag får ju massa gissningar..0)

jaja ha en trevlig dag!

Älskar min familj!<3

Kommentarer
Postat av: a

jag vet, jag vet ;)

2008-09-08 @ 02:12:02
URL: http://ekis.blogdog.se
Postat av: sadhistory

Fett nyfiken ju, låter som något härligt ju så klart man är nyfiken.

2008-09-09 @ 23:45:18
URL: http://sadhistory.blogg.se/
Postat av: ss

Fast kanske vet, hum :P jaja =)

2008-09-09 @ 23:46:40
URL: http://sadhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0