Dagarna

Springer förbi oss känns det som, snart får jag nog sätta på mig springskorna och springa i kapp dagarna, men orkar man springa ikapp en hel dag?

Igår så kom min mormor hit med gardinerna som hon hade hjälpt mig att sy. Så jag puttsade fönstrena och små fixade, sedan satt vi upp alla nya gardiner å fixade till...så nu känns de så hemtrvligt så här....skönt med ett par fina gardiner istället för dom där enkla fula gardinerna vi hade...
Så tack så mycket min snälla mormor som hjälpte till.

de som saknas nu är:
2 sänglampor till vårat sovrum
1 fönsterlampa till vårat sovrum
en korg att ha på väggen i hallen
en hänglampa att ha i lilla fönstret i hallen
2 hänglampor att ha uppe i fönstren ut mot vägen
2 lampskärmar i vitt att ha på lampfötterna upp in mot gården
en takfläckt att ha uppe på
en taklampa att ha inne i alexanders rum

ja de är säkert fler saker åxå men de var dom ja kom ihåg för till fället.


jaja igår när vi var klara så var vi hem till erica å kalle på besök, dom hade en jätte fin lägenhet.Såg så mysit ut.
Så nu hoppas jag att vi komme iväg på deras inflyttningsfest.Elle vi SKA de!

Sedan gick jag,erica,marcus å alexander ner på marknaden, vi gick bara igenom.

Sen åkte vi hem å erica å kalle skulle äta.

Här hemma på kvällen så blev det lite unospel sedan sängen med en skräckis.(
nightmare on elmstreet)

Sen i morse så kom erik å rillo hit, dom ska vara här tills 18 idag å lika imån. för mamma å pappa är på nån kurs.

så vi ska väl äta mat om en stund sedan bär det av till markanden med alexander,erim å rillo... få se om petra elle erica ska med.

jjaa nu ska ja ner å ta hand om min lilla pojk medans amrcus ska äta lite bröd..


Ha en trevlig dag!

Älskar er!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0