Varm

JA hej mitt vinterland =)
Kollade ut i morse och ser att snön ligger kvar å mycket snö är det åxå .... Trodde aldrig de skulle ligga kvar, de började ju snöa vid 23 tiden igår kväll.  Men men den försvinner nog innan dagen är ver skulle ja kunna tro.
Kul för dom som ska gå runt å spöka om de ska vara så här mycket snö..haha kanske blir det en snögubbe som kommer å spökar =)

Halloween- ja vad tycker jag om det? humm delade känslor där alltså.Vid denna tid punkt så är det på pricken 6 år sedan jag gjorde en abort i v. 16   Ett bra beslut för mig då men jag ångrar det fortfarande djupt, de har satt sina spår i min kropp och såren i hjärtat komme aldrig försvinna.

Plus att vid denna tid brukar jag tänka extra mycket på min lilla syster som ej fick chansen att leva sitt liv.

Ja sån är det väl det där när alla ska spöka å skrämmas, så kul är det inte att ha hjärtat i halsgropen efter att man hållt på att skrika av skräck!  ja jag vet men jag är livrädd,,=)

Men ska nog klara mig igenom denna helg åxå.Har ju gjort det hittills.

Inatt så har jag inte kunnat sva så bra, har dels legat å tänkt på min underbara vän som jag hoppas på att allt komme lösa sig till det bästa.
Och sen tycketa jag att jag hörde massa ljud hela tiden.
Å sen hade jag en sambo som låg brediv i sängen å snarkade så jag trodde taket skule lyfta =)

Men dm studer jag sov så sov jag som en prinsessa eftersom jag blev så varm å glad innan jag gick å la mig igår.
Jag kollade som vnaligt min blogg innan sängen kallade på mig.Och där får jag läsa en underbar kommentar.

En kommentar från min Bästavänns mamma, och den kommetaren vämde så enormt mycket att det kan jag lava med i nån vecka!

Jag som alltid velat vara en bra RIKTIG vän. men har alltid kännt att jag ej kan vara det för jag ej räcker till.
Men dessa ord gjorde mig på gott humör.
Så tack så mycket!

Jaja nu ska jag gå ner å vänta på att alexander vaknar, sedan blir det att äta lite mat.
Sen ska vi till Ica maxi å handla, ska in en snabbis på kupolen å inhandla lite saker och biltema blir det åxå.
Sen får vi se om vi ska ner på stan å boka resan idag elle inte, de visar sig.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag visste inte att mamma kommenterat :) hoppas du får en bra halloween gumman ! <3

2008-10-31 @ 16:34:55
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0