Trött

Ja fast jag har sovit ganska bra i natt så är jag ändå trött, har hört det dära regnet slå mot taket så jag trode allt skulle rasa in i natt..=(  fan vad det regnade där ett tag...Men just nu är det då uppe håll och jag hoppas det håller i sig...

Inte hade vi nå snö idag inte, dom som skrev på text-tv igår att det skulle komma upp mot 10 cm snö i dalarna i natt...hummm  dom skriver så mycker dom dära, man kan aldrig ta dom på alvar.....
De som att jag skulle börja skriva om vad vi ska ha för väder....Så idag ska vi ha 40 grader varmt och inga moln.  =)

Jag längtar verkligen till vintern nu, har aldrig längtat så mycket som jag gör nu.Kan den bara inte komma nu!!!
Fira första julen med alexander =)
Fira Alexanders 1 års dag =)
Ja å massa mer !"!!!!!!

Just nu åker alexander race med sin gå stol här uppe. han tar kuddarna i soffan sen åker han runt å skriker å kör inn i alla saker =) På en gång jag lägger upp kuddarna igen så är han där å skrattar å tar dom..=)  han är för go den där krabaten..=)

Tänkte ploka reda på lite små skit nu sedan klä på oss varma kläder sen ta en promenad (om de fortfarande inte regnar). Sen funderar jag på att åka å kolla efter någon pjyamas och strumpor till alexander.

jaja ska väl ner å diska upp det sista nu..=)

Jo igår så diskade jag 4 gånger för det var så mycket disk att det inte fick plats samtidigt. å när jag sa det i telefon till marcus så hade han tydligen fått dåligt samvete att han ej hade hjälpt til att diska. Så när han kom hem så fick han ta alexander efter vi ahde badat sen kom han in i köket å gav mig en bukett med röd/rosa rosor!!hela jag svävade i ett lyckorus  =)  jag älskar att få blommor å saker av han =)  blir så glad å de håller verkligenm i sig att bra tag =)

Måste börja ge han saker åxå, känner att jag inte gör det allt för offta nu....=(

Jag kommer aldrig tröttna på tacos,jag skulle kunna leva på det!!!Det är så gott!!!!
den som inte gillar tacos elle slutar gilla det, den har fan något fel, den har inga smaklökar kvar  =)

Billigt & gott!! Mysigt =)


jaja man ska då inte bjuda happa å osten på tacos nå mer da  =)  haha 

nej nu måste jag gå innan alexander har kört hål i golvet här hemma..=)

Ha en bra dag!

Älskar ! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tacos är ju bland det godaste som finns :)

2008-10-05 @ 12:05:43
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: sadhistory

Tacos är as gott Linda.



Men Osten har rätt att det e typ den enda maträtten vi lagar när vi lagar med med någon ur vänskapskretsen hehehe.

2008-10-05 @ 14:37:57
URL: http://sadhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0