torsdag

Ja här har hela veckan bara sprungit förbi...ojojoj  känns som det är tisdag elle nått..hehe  men mina dagar ser ju lika dana ut hela tiden..spelar ingen roll om det är helg elle vardag så är dom precis likadana hela tiden, så där har ni förklaringen till varför jag inte vet vad det är för dagar..=)

Var iallafall iväg å gymade och spinnade lite med marcus,ekis å happa i måndags..jag trodde jag skulle dö ett tag men de är det värt, så vill väl fortsätta att ge det några chanser till, mans ka ju inte ge upp så lätt elle..=)

men dagen efter mådde inte min kropp bra alls....ont i röven efter den där obekväma cykelsadeln så de känndes fan som man hade haft en fet stång upp körd där i flera veckor =(

Sen hade jag världens träningsvärk i armarna.bara för att marcus sa att jag skulle ligga ner å träna med någon tung stång....fan  men men om man har träningsvärk måste de ju betydda att man kanske får lite muskler åxå  =) haha

skulle vara kul om man kom iväg oftare å tränar....blir allt för sällan för min del....

humm jaja eftert träningen så blev det lite buzsz spel med ekis å happa iallafall och de var väl kul.....alltid kul att göra nått men vännerna...

fast vi har nu köpt buzzmusik/pop och det är mycket roligare än det andra..=)

på tisdagen så var jag å alexander till ludvika med mamma (alexanders mormor)  och hälsade på min moster petra å hennes son lucas. blev väl lite lek och en promenad m.m  åkte hem samtidgt som marcus slutade jobbet så vi kom väl nästan samtidigt...han lite före oss efter som han kör som han gör  =)

vi var väl iväg å köpte present till emil för han fyllde 17 år på tisdagen så de blev lite fika där å så....
sen bar det väög hit för vi ahde gårdmöte....å där fick manreda på att våra grannar längst ut ska flytta....så nu får vi nya grannar..undrar vilka de är..hoppas de är nå roligt folk..=)  Kalle å erica kanske!!!=) haha nej.. önske tänkande....

humm på onsdagen så var vi till falun å kolalde in ica maxi där, en mycket trevligare butik,fräschare å snyaggre...å dom hade redan börjat med alla julsaker så jag gick verkligen å myste där inne...fan nu får dom fan börja med julsaker här i borlänge åxå....

sen på kvällen så kom ekis å vi spelade lite spel...å käkade kebab å pizza....

Å nu sitter jag här å de är torsdag, ikväll komme erica å kalle hit....blir väl nå spel å massa skit snack..hehe

alexander är jätte duktig på nätterna..han lägger sig nu mera 19.00 och igår vaknade han 09.30 å idag vaknade han 09.00  så ska ju inte klaga på att han ej sover..=)  Han är så snäll!!!

Marcus är på möte så han komme väl sen....alexander ligger å sover lite....å jag har rensat ut lite kläder till alexander....

ska väl kolla på ams om de finns nå jobb....japp jag söker jobb nu för jag känner att det är dags för mig att jobba nu!!! SÅ ge mig ett JOBB!!!!!gemig!!


satt å kollade på förlossningskliniken igår å  när man ser allt det där igen å dom små liven så vill man inget annat än att ha en till.  =)

humm jaja ska söka jobb nu..så ha en bra dag..

älskar!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja man kan ju alltid drömma om att det skulle vara vi =P förlossningskliniken, gamla el nya avsnitt ? =)

2008-10-16 @ 15:32:06
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0