TAco

Igår så kom Erica å kalle hit så vi åt tacos och kollade på en film som hette "Bara bea" tror jag. Ganska sjuk film om jag själv får säga det..=) men man fick då skratta mycket...det var iallafall jätte roligt å mysigt att dom ville äta tacos å kolla på film. Blev även att kolla på idol.

Som vnligt så ville inte alexander sova när vi har besök så han fick vara uppe lite längre igår,han är ju så rädd att missa nått..=)

Tror jag skrämmde kalle när ja sa att dom skulle flytta hit å skaffa barn..haha =) han såg vettskrämmd ut iallafall..=)

De va så skönt att de va ett par här  =)  värsta par dejten..haha  =)  nej nu får jag ge mig, jag är på flummhumör idag jag, märks det elle? =)

jaja ha varit ute å gått i detta pissväder så nä ja kom in igen så såg de ut som jag precis hoppat ut ur duschen..=)
Har även fixat tvättmaskinen så nu går den som en pärla igen  =)

vad jag fixar saker jag  =) jag är en hännding kvinna  =)  haha

jaja nu ska ja göra nytta medans  lillen sover  =)

älskar er!<3

Kommentarer
Postat av: sadhistory

Den filmen är rätt värdelös, :P



Haha tacos, i vår vänskapskrets är tacos otroligt populärt alltså, brukar alltid bli tacos haha.

2008-10-03 @ 16:02:29
URL: http://sadhistory.blogg.se/
Postat av: ost

ja, tröttnar ni aldrig på den där överkörda kojäveln och svettig ketchup med pitt bröd

2008-10-03 @ 17:55:15
Postat av: sadhistory

Osten har poäng i det han skriver med stora bokstäver!

2008-10-04 @ 19:01:38
URL: http://sadhistory.blogg.se/
Postat av: Marcus

Hur kan man tröttna på tacos..de går fan inte mmm göttt

2008-10-04 @ 19:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0