stress

Idag känns det som jag har stressat igenom hela dagen fast jag inte behövt gjort de....
Åkte till amsberg och tog en lång promenad med mamma å rillo, fast vi skulle gå längre men vi skyndade oss eftersom jag skulle träffa petra....
som vanligt ringer petra skit sent å säger att vi får ses en annan dag, kan man bara inte skicka ett sms elle ringa på morgonen å säga det så slipper man ha en hel dag förstörd ?!

Gick då in till kusin amanda å grattade hon på 15 årsdagen...fick lite pengar å en kondom från oss!!=)
Fick lite fika å lite småsnack där inne..

Sen åkte jag å alexander till dollarstore å mötte erica där....hon hittade då lite hon skulle ha...=)

sedan bar det iväg hemmåt och jag gjorde färsk bandspagetti med pastasås med championer och skinka i...det var super gott och det tyckte även pappa å erik åxå..

nu sitter erik å kollar på nå tecknat för mamma å pappa är på bio å myser dom  =)


Å jag är sugen på:
Pizza
Lakris
Varma chips

Hehe nej jag är inte gravid men jag är sugen på det ändå.
Pizza ha jag varit sugen på ett bra tag nu...(3 dagar)

jaja ska börja stessa ner nu för huvudvärken börjar komma krypande nu..=(

Å alexander sover redan han somnade tio i sju, de gick inte att hålla han vaken  =(  så vi komme nog ha en vaken natt  =(

ha fortfande inte släppt det där med den så kallade elin, blir så lessen å förbannad bara jag tänker på det. =(

hej då

älskar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0