Söndag

Hej hopp... NU är det bara förkylningen som återstår, men jag kan ju va täppt i näsan i 3 veckor jag så jag får ta det med en klackspark..=)
Till och med det mästa onta i ryggen är borta, men de är nog för att jag har låtit alexander varit mer på golvet  =)
De har gått hur bra som helst..

Jaja igår var vi till amsberg å fick prov smaka nybakta bullar,äppelkaka å snickerskaka....mums vad gott.alexander älskade bullarna!!=)
Farmor(alexanders gammelfarmor) kom in med en massa mat lådor hon gjort till alexander..=) tack tack!!

Sen bar det iväg för att hämta marcus i ludvika efter en dags jobb där.
sen skulle vi handla, men vi kom på att det är bättre att frosta av frysen här hemma sedan stor handla  någon annan dag istället..=)
så det blev lite chips å dip till fotbollen å en beckfilm...å sedan våran ny inköpta damsugare som skulle va tystgående men den låter nog värre än tvättmaskin den..=)

Så när vi kom hem så badade jag å alexander å marcus började med maten.
Sen så fick alexander välling sen var det god natt för hans del =)

Vi frostade av frysen å åt mat vi...Kollade på fotboll och en beckfilm.

Så nu ska jag börja dagens ärenden så får vi se vad som blir kvar  =)

Men 1 tvättmaskin ska köras.
Diskas
plockas undan saker
rensning av mat i frys å kylskåp
städning (damsugning,damtorkning m.m)
klippagräset
rensa häcken, landet
storhandla
kasta alla sopor
ja det är säkert mer som ska göras men komme ej ihåg de nu..men ska för söka hinna så mycket som möjligt idag så får vi ta resten  i morgon.

så jag ska väl inte sitta här å lata mig utan gå å göra nytta.
Marcus badar just nu men har lär vara klar snart =)

Ha en bra söndag allesammans!

Älska!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja självklart ska det julpyntas 1 december ! :) annars blir ju julen så kort :)

2008-10-12 @ 12:03:00
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0