Så mycket

Som händer just nu, det handlar inte om mitt liv men ändå så blir jag så illa berörd, vill bara kunna ändra denna värld, varför ska detta va så orättvisst??? Snälla nu får det räcka, vad ska man göra för att allt ska förändras...

Jaja idag så blir våran lilla skit här hemma 9 månader, ja 9 hela månader!!!Shit vad stor han är nu  =)
Fast det är mammaas lilla bäbis ändå  =)  Han gillar inte alls när man säger att det är våran lilla bäbis..=)

Idag har jag haft mitt körkort i 2 år..haha  jag som trodde jag aldrig skulle ta körkort..=) nu känns det som man haft det i evigheter.... jaja nog med skit snack..


Idag så har vi varit  i ludvika hela dagen å lekt med lucas å petra.Har tagit en lång promenad å snackat massa skit  hehe  de är det man gör när man är mammaledig  =)

Åkte väl där i från runt halv sex tiden.
Sen efter det så skule jag till amsberg å hämta maten jag glömde igår men kom på att dom var på simskola med erik så svängde förbi vid maserhallen och det var  bara pappa å erik där ...så satt där å prata lite medans dom åt sen åkte jag vidare till amsberg, hämtade maten å sa hejdå....sen kom vi hem å alexander gick å la sig..han var åldigt trött men kunde ändå inte somna, så fick stå å smeka hans kind ett atg så somande han..=)

nu kom marcus hem så jag ska väl ta å vara social med han nu..!!=)


Men jag ber för Elin och hennes familj nu!!!Och tycker att alla andra ska göra det åxå....
Varför ska just dom drabbas av detta?? varför är det så här??
Ni kan läsa själv här :
http://metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.4214038

jaja nu ska jag dra..hejsvejs

Älska!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0