Kväll

Ja nu har jag fixat lite smått å gott....hehe nej men jag har skjussat iväg mamma å pappas bil till verkstan och ska även hämta den imån...hehe

vi har ätit kyckling med potatisgratäng..mumma

väntar nu på att erica å kalle ska komma, dom skulle ta en skön promenad hit....komme kalle orka det??Haha =)

Var i väg till ica maxi för att köpa jätte stora kuvert för jag ska skicka post.Å såg med förvånande ögon att dom hade börjat ta fram julsaker, så nästa vecka  när marcus är ledig så ska jag dit å snosa runt å handla en massa saker till julen för här ska det julpyntas..=)  skulle fan kunna börja julpynta nu,ja så mycket längtar jag.....
Jag tycker att julen är alldelses för kort. man kan väl fira 1.a advent  första helgen i november istället???

jaja nu ska jag dra mig till soffan så länge...

ikväll ska jag lägga ut massa annonser åxå för har en massa saker som ska säljas som bara ligger å tar plats...=)

ha en trevlig kväll!

Älskar er!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0