kallt

fasiken vad kallt det är ute. man fryser ju fan ihjäl när man tar en liten promenad..=(

Jaja alexander sov hela natten inatt och ingen feber idag...men han är fortfarande hostig å lite täppt i näsan...

så han är då på lite gladare humör idag...=)

Sen kom erica hit och vi tog en promenad till stan för jag skulle fixa ett kort nere på siljaline butiken.
Sedan gick vi in på kupolen när vi gick hemmåt.

skönt att få prata av sig lite.

Killar är av samma skrot å korn allaihopa!!!har all lika få gärnceller??


Jaja finns så mycket jag skulle kunna skriva men inte orkar just nu å ikväll blir de nog inget inlägg heller för jag vet ej när jag komme hem.

När marcus komme hem ikväll efter jobbet, då åker jag iväg med mormor,mamma,mina 3 mostrar och mina 3 kusiner på en middag.För äldsta mostern fyller år.ska bli gott!!

Men mest av allt ser jag fram emot helg skinkan jag täbkte fixa till tills marcus komme hem.
De är som julskinka men mindre =)  fan vad jag tjtar om den va..hehe  men jag är ju så sugen på den..=)

så när marcus komme hem så hoppas jag att vi kan ta en varsin macka med varm (julskinka ) på!!!

jaja nu ska ja kolla vidare!

ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Maritha

Det värmer att veta att min dotter har en riktig vän!

2008-10-30 @ 22:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0