Hur

Hur fan kan man göra en sånn sak?? Hitta på att  man förlorat 2 barn och sedan att tvillingarna lever men att lilla lilly håller på att dö och ligger i resperator???
Hur kan man hitta på allt sånnt, du måste vara en sjuk människa, och bilderna du tagit dom var snodda av en familj från canada....
Du kan ju inte vara normal för en sekund annars saknas allt där uppe....

denne person har fått många läsare att vara lessna och legat å tänk på dom..
Jag själv har gråtit,varit förbannad  för att det varit så orättvist ....hur dom kan ha sånn otur...
Sen ä de bara på hittat....Fy fan vad dåligt...  Vet ni hur illa berörda vissa männsikor har blivit...


Mäst synd tycker jag det är om becka, som har haft den så kallade elin som vän i mer än ett halv år, hon har berättat allt om sig och sin familj.Och trott att hon haft en vän där, som i själva verket bara utnyttjat henne....Å sen att folk ha make till att hoppa på becka för detta...Hur fan är ni funtade då?? Hon är lika lurad som oss andra, om inte mer.
Tycker verkligen synd om henne och jag hoppas hon kan stå upp mot er som verkar tro att de är hon som gjort detta.
Men ni borde be om ursäkt till henne sen när ni fått upp ögonen..
Själv följer jag hennes blogg flera gånger om dagen och hon har inget ont i sig och hon har inte gjort nått fel.
Stå på dig Becka!!!


Jaja nu ska jag busa lite med alexander sen får nog han sova liten stund för han har börjat blivit små grinig nu så han är nog trötter igen han  =)

Det är minus grader ute nu..=(


Idag kommer petra å lucas hit å hälsar på, så vi kanske ska bada med dom små, men de visar sig...
Sen så ska jag kanske med erica till dollar stor och handla lite...hoppas jag hinner det..

sen va de ju öppna förskolan idag åxå men hinner ej gå dit men jag hoppas på att kunna följa med dit nästa vecka...


de va allt för oss idag..annars kanske de komme ett inlägg i kväll..

ha en bra dag!

Älska!<3

Kommentarer
Postat av: Elin

jag håller med dig om den där elin, mycket konstig människa. Satt själv igår och var helt förstörd när jag läste det... Så sjukt!

2008-10-07 @ 12:29:11
URL: http://www.metrobloggen.se/baksaken
Postat av: Elin

jag håller med dig om den där elin, mycket konstig människa. Satt själv igår och var helt förstörd när jag läste det... Så sjukt!

2008-10-07 @ 12:29:35
URL: http://www.metrobloggen.se/baksaken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0