erica-dag

Japp idag har vi som sagt varit med erica hela dagen, å de behövdes kan jag säga.NU är jag i form igen.Känndes som jag var på väg ner i en svacka men efter denna dag är jag glad igen!!!Erica är solstrålen i mina mörka dagar!!! ja alexander åxå så klart men ibland behöver man en riktigvän som är där för en å en sann van de är erica.

Vi bakade lite miffins som erica ska bjuda barnen på dagiset, å sen pratade vi en massa skit som vanligt!!haha
Sen tog vi en skön promenad i den sköna solen åxå....gick väl runt på kupolen  i flera timmar kändes det som..haha

Jag blir så av slappnad när jag är med erica, jag kan verkligen slappna av då...


jaja nu ska jag kolla vad marcus gör, han har köpt nå spel till wii...så ska kolla lite sen blir det nog sängen för min del...



ha en trevlig kväll!!


Älskar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0