barnfri

Barnfri dag för mig idag då. Alexander har en farmor dag idag så han komme väl hem innna han ska lägga 'sig..

så nu storstäddar jag hela lägenheten...är starx klar med övervåningen sedan blir det ett ryck med undervåningen åxå.

Hoppas jag hinner klart tills marcus komme hem, elle jag måste ju vara klar då för då ha vi massa ärenden att göra och förhoppnings vis ska vi träna åxå...skönt i så fall. Vill ju försöka hålla i det där  med träningen så de är väl bara att passa på nu när man är barnfri =)

hade tänkt oss att gå på magnus betner i falun ikväll men som sagt så blev jag fattig igår, så de sket sig...

jaja nu måste jag inta damsugan om detta ska hinnas med..


skriver ikäll om denna dag istället!


Hur fan ska man ha råd med att gå till tandläkaren när man blir runerad där???



Älskar!<3

Kommentarer
Postat av: sadhistory

Träna is the shit yeah!



Tandläkaren är alltför dyr ja :( fyfan!



Magnus Betner har jag sett en gång för något år sen eller vad det va i Falun, han va as bra synd du inte har råd. Hade själv velat sett han idag men inte råd jag heller.

2008-10-23 @ 12:29:16
URL: http://sadhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0