Tandläkaren

Nu är jag hemma igen och denna dag gick väl lika
snabbt som alla andra om inte snabbare .
Skjussade iväg alexander till hans farmor vid 10 tiden i morse.
Sen efter det så åkte jag till amsberg och sa hej till mamma som var lika
brun som en neger, blir fan avundsjuk hur brun hon är.
Så  nu blir det verkligen att sola mycket solarium =)
Sen drog jag till tandläkaren och fick veta att allt komme gå på 3500kr
så nu är man fattig igen då. Turen är väl att jag får 3 månader på mig att
betala allt ihop, hade inte klarat de annars.

Ska bara tillägga att jag svimmade i morse på toan efter att jag ahde borstat alexanders tänder.
Jag stt mig ner på toan å tänkte shit jag komme svimma, tänk om jag ranlar över
alexander om jag svimmar.
så jag lutade mig sittandes mot garderoben bredvid toan.
Sen måste jag ha svimmat för komme ihåg sen att jag kvicknade till och allt var suddigt
och jag var helt borta.
Och alexander sitter på golvet och kollar på mig!
Och jo han skrattade så han höll på att kikna =)
Han måste ha tycket att jag såg hemskt roligt ut.
Undra om ha fatta nått?

Jaja ha vrit till falun och fixat en ny kamera eftersom den nadra gick sönder och
den gick ju ej att laga, som tur var så var det typ 4 veckor kvar på försäkringen
så den täckte upp den nya kameran nu =)
Så nu skas det tas  kort igen =)

Kom precis hem, så jag har inte hunnit varit till dollar idag.
Men vi ska dit imån för marcus ville åxå vara
med och betämma vad de ska bli för gardiner m.m
Så tänkte väl vara snäll och låta han vara med då!

Nu ska jag ut till förådet och hämta in ALLA julsaker,
sen ska jag rensa ut allt och sedan ska jag
försöka få upp gardinerna i köket och i
vårat sovrum, för då är de klart med gardiner
där nere så länge iallafall.
Sen får vi väl se om jag får upp lite julpynt också.
Men julstakarna ska då upp!!!!=)

Snart komme busungen hem åxå=)
Då ska vi pussas å kramas!

Får se om jag har löst de med barnvakt idag då.
men känner på mig att de sket sig så jag blir väl hemma.

Jaja får väl uppdatera senare om allt har gått som de ska.

Ha en trevlig eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0