Stress

Hej hopp nu så kan jag varva ner lite =)
det har varit full fart hela dagen så man, blir
ju en aning stressad av allt i hop.

Idag har jag och alexander följt med alexanders
morfar och morbror till leklandet.
Och som vanligt så tyckte han att det var jätte kul,
om inte roligare nu när han kan krypa runt åxå!

Sen åkte vi till dala ariport ocj kollade på det gigantiska planet som skulle lyfta och
åka ända till thailand!Å shit vad stort det var.
Jag blev direkt sugen på att åka utomlands, men att åka iväg en hel vecka utan
min lilla plutt, nej tack de skulle inte gå.
Så fall väntar jag tills han åxå kan följa med =)

Får börja med att se hur det går att vara i från han under de 3 dagarna vi ska på kryssning,
de slutar väl med att jag får panik och att dom får flyga hem mig  =) haha
Nej men de ska nog gå bra, jag litar på att alexanders farmor ringer om de skulle vara nått.

Även fast hon har haft många barn själv så känner man ju sitt barn bäst, och därför hjälper det inte med att folk säger: ja men hur många barn har inte hon då! hon borde väl klara detta galant!

Ja visst hon är jätte bra med barn och hon klarar det säkert galant utan problem.
Men rädslan finns ju alltid där om att nått kan ju hända.
Och det är ju min son, så jag känner ju att jag sviker han lite.
Men det där är nog en sak jag får brottas med ett tag till. =)

jaja sedan efter dalaairport  så åkte vi till subway å köpte en varsin macka.
Shit vad goda dom var, å stora åxå. Men de räckomenderas!!!

Sen fick jag nått ryck och började små plocka och städa lite här hemma,
så de blev att dammtorka lite lätt,dammsuga hela huset och gå ut med alla sopor.
Så nu får den stora storstädningen vänta tills nästa vecka strax innan julskaerna ska upp..ehhe

alexander sover nu för han var jätte trött, han sov bara 30 minuter mitt på dan,
sen ville han ej sova mer.

Och sen ska de firas med en pizza eller kebab idag för jag har tjänat pengar!!!
Jag skulle sälja mamma å pappas rokoko grupp, för den står bara där hemma.
och dom trodde inte ens att dom skulle få 1000kr för den.
Men jag skulle inte sälja den om jag ej fick över 1700kr.
Så idag ringer det en dam och säger att hon har köpt  gruppen för hela 4500kr
på köp nu pris!! haha de trodde jag aldrig.
Så nu har man tjänat 1500kr.
för mamma å pappa vill bara ha 3000kr och sen sa dom att jag kunde ta resten =)
Så nu ha jag lite fickpengar till kryssningen!!!=)

Jaja snart börjar hockeyn åxå, de är leksand som möter växsjö, så får se
hur det går men jag tror leksand åker på stor stryk....

Ekis och kanske happa skulle komma förbi och kolla åxå, då får jag  pnegar
från dom åxå för de är jag som blir tvungen att åka till leksand
och hämta ut allas biljetter imorgon.

jaja nu orkar jag inte skriva nått mer och dessutom ska jag snart ringa
marcus som slutar vid 19.00, ska väl berätta allt kul som hännt idag =)
speciellt att jag tänker fira med nått gott att äta eftersom jag jag
har varit duktig och sålt iväg denna grupp!!!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0