Söndag

Då var väl denna vecka slut åxå och vi ska väl
ta oss in i en nya vecka med nya tag.

Har varit en riktig tråk dag idag, det har kännts så
grått och mulet. har varit mörkt hela dagen känns det som.

Vi provade på att spela bingo lotto idag och fy fan vad dåligt det gick.
Fan det var ju knappt nått spel alls ju, hon pratade ju bara med gästerna och
sen var det ju bara massa musik hela tiden.
Nej de är nog helt omöjligt att vinna på bingolotto skulle ja kunna tro.
Men vi har då gett det ett försök nu iallafall.

Ska väl gå och lägga mig snart så jag är pigg och kry tills imån,
ja jag har blitt förkyöd igen =(

Men imån ska vi fixa massa saker, lämna in batteriet och få ett nytt.
Marcus ska till tandläkaren.
Ska handla in alla julskaer som saknas, eftersom jag snart ska
börja julpynta, de är ju bara 7 dagar  kvar!!!!!

Jaja de är säkert nått mer men de har jag glömmt vid detta tillfälle =)

Får se hur det blir nästa fredag nu då, de har ju kört ihop sig totalt med barnvakt.
Så de slutar väl med att jag stannar hemma och myser ner mig i en soffa istället.
Men men än finns de några dagar kvar att klura ut en lösning.


Nej nu ska jag sätta stopp för mina fingrar eftersom de blir stavfel hela tiden.
jag är nog lite trött skulle jag kunna tro.
men så fort jag lägger mig i sängen så blir jag pigg så jag kan nog inte sova sen ändå. =/

Ha en trevlig natt!

Kommentarer
Postat av: cattis

hej, är nu en trogen blogg läsare.

ville bara skriva om du skulle behöva barnvackt nån gång så är det bara att hojta till, vet hur svårt det kan vara i bland, :)

2008-11-24 @ 07:46:48
URL: http://chatarinasundberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag hade gärna varit barnvakt, men ja du vet :) hoppas det löser sig.

2008-11-24 @ 10:55:23
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0