shit

de va väl inte så bra nej...
Mormor ha 3 blödningar i hjärnan,hack i halsen efter bältet och helt blåslagen å nått ben brutet. Är antagligen på väg med helikopter till uppsala.
Kennhet har benbrott,flera revben brutna,en punkterad lunga och huvudpulsården håller på att gå av. Så han är antagligen åxå på väg med helikopter till uppsala.
Dom skulle ringa från falun i kväll/natt om dom åker. Annars ska falun försöka fixa allt.
Men dom trodde att dom iallafall skulle få komma hem till julen....

nu efter så känner jag mig helt förkrossad....tankarna kommer å går.

Vad hade kunnat hända?? Vad kan hända??
Dom båda är för unga för att lämna oss så kämpa på nu båda två!!!!<3


Jag vill bara skrika rakt ut, varför händer detta våran familj???

jaja ska väl försöka vara trevlig här nu, happa å ekis är på besök.


ha en bra natt....de ska jag försöka med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas allt går bra gumman. finns här om du behöver mig :) <3

2008-11-09 @ 00:09:52
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: sadhistory

jag hoppas verkligen att allt går bra!





2008-11-09 @ 20:33:50
URL: http://sadhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0