Onsdag

Igår blev det inget inlägg eftersom vi hade saker att göra hela dagen å sen funkade inte vårat internet där ett tag..=(

men jag var då ner på stan å fixade papper så jag kan betala räkningarna via internet igen, det försvann när vi bytte dator..=(  sen tankade jag bilen och postade paket....oo shit nu blev jag fattig. =(

jaja sen så kom ekis och vi följde med å kolalde på tv till han, å han köpte en skit snygg tv igår.
sen åkte vi hit och alexander gick å la sig vi spelade chickago elle hur de stavas?? fan de tog nästan lika lång tid som att spela monopol.
Vi gottade oss med en varsin pizza åxå.=)

SEN SNckade vi en massa skit som vanligt,och han blev kvar till sent på kvällen.

vi gick å la oss i sängen å kollade på PB fan de blur mer spännande för varje gång...men händer en sak som jag tror då slutar nog både jag å marcus att kolla på PB mer.hehe

jaja somande väl  i natt nån gång. så fick jag en skön sovmorgon idag..=)

Nu ska vi ta  vårt pick å pack och åka å handla för  nu är kylskåpet tomt. jag vill ha ett väl fyllt kylskåp, med massa saker som man bara kan gå å ta när man vill och ha lust.

jaja nu stårmarcus å läser för han är så nyfiken så nu ska jag ta å avsluta.
ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0