Mysko

Nu är vi  hem kommna igen!
Var som sagt till Erica och lämnade hennes paket
och fikade lite,alexander lekte på golvet
men han ville ha allaa saker han inte fick =)

Det var kul att se att erica gillade pressenten fast att jag inte blev så nöjd,
men som sagt det är tabken som räknas =)
Shit vad pressenter han hade fått av Kalle då.

Jaja efter tag så tog vi vårat pick å pack och åkte
iväg och kollade efter ett skrivbord(målarbord).
men hittade inget dock, hoppas hon hittar ett snart.
Sen åkte vi till rusta för att köpa lite små saker,
men där fick då jag en schock iallafall.
Det var en kille och en tjej som verkade vara utvecklingsstörda
eller vara stumma elle nått, men dom stog typ å skrek och gjorde teckenspråk
till varann hela tiden.Det var inte lite dom skrek heller, de hördes
högt över hela rusta och folk gick fan där i från.
Sen började killen kassta massa tomteluvor och stammpa.
Han var riktigt jävla sur verkade som.

Alexander blev jätte rädd och började gråta, så de slutade med
att jag fick ta upp han ur vagnen och gå och bära på han.
Han var ledsen hela tiden efter det sen.

Men efter tag så gick dom dära 2 ut och vi kunde handla klart,
när vi komme ut så står dom utanför och skriker på varann.

Så alexander var ledsen hela vägen hem i bilen och han lugnade inte ner sig
förens jag tog upp han och smekte hans kid i mot min.
och jag blev blöt av hans tårar .

Men alltså sånna där får väl inte vara ute själva utan en assisten??
Inte om dom är så där agrissiva iallafall.
Jag är fan vuxen men jag var livrädd där inne,
hur känner sig inte då barn?

Personalen sa inte ens åt dom, om jag hade jobbat i
butiken sp hade jag bett dom gå ut elle så hade jag ringt securitas.
Så där få man fan inte hålla på.


Jag sa de till Erica när jag skjusade hem henne att nu
har då jag nått att skriva om.
får se om hon åxå nämner detta elle inte =)

Jaja alexander var trött när vi kom hem så jag började smörja in han
med salvan och skulle precis sätta på han blöjan och pjyamasen
när han kissar värsta strålen rakt på mig =(
Men men fixade till han och fixade maten åt han.
Sen var det bara att kassta handuken ocg kläderna i tvätten.
Men så är det att ha barn =)

Jag komme aldrig kunna räkna hur många
gånger jag har haft bajs,kiss och spyor på mig.
Och det trivs jag med.

HUmm nu ska jag ner och ta en dusch för jag fryser.
Och alexander har nog somnat in riktigt djupt nu för han somnade på
 en gång när vällingen var slut.

Får se om det blir något mer skrivande för mig ikväll annars
så ses vi ju här imorgon och då komme jag nog ha mycket
att uppdatera om annars får jag väl helt enkelt hitta på nått! =)


Ha en super bra kväll allesammans!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jadduu, stackars lillen som vart så rädd ! fast det vart ju nästan jag oxå ;P haha ! scaryyy people ! :)

2008-11-20 @ 23:09:26
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0