Lördag

Idag så har jag å alexander varit med mamma å pappa till smedjebacken å köpt ett bort till dom...de är precis ett sånnt köksbord å stolar jag vill ha.så går dom å köper de....man kan ju alltid hoppas på att dom säger att de är deras men att jag får de i julklapp...men nej så är det inte =(  skulle gö va som helst för de där bordet...

jaja kom hem hit efter att marcus hämtade oss i amsberg. alexander somnade kvart över sex ikväll, han var jätte trött =)

Ringer sedan pappa å frågar när de blir fika hos dom imån.Å får till min fasa reda på att mormor och kennhet har krockat idag.Står till och med på dalarnastidningar på internet. Å det är 2 personer som är alvarligt skadade.Å de är just dom 2...varför?? jaja väntar på att telefonen ska ringa igen, hoppas på att allt är bra då...
Jaja orkar faktist inte skriva nu....då tänker jag bara på det och då komme tårarna.
Skulle aldrg klara av att förlora mormor nu. Hon är ju redan dålig.=(

jaja nu ska jag gå å kolla lite på våran nya 37 tums platt tv!!!!!!1=)

hummm denna dator hakar sig nu...

ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska se att det ordnar sej! Kram

2008-11-08 @ 21:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0