lördag

Ja då har denna dag gått åxå.
Vi är nu inne i november och vinter kom fortare än vad jag hade anat, men har en kall känsla av att de inte komme vara nå snö under julen ändå  =( jaja man kan ju alltid hoppas  =)

Idag så tog jag med mig alexander till amsberg, åkte med sommardäck dit och de va inte kul, hade inget fäste nån stans så jag körde fan på 2 an elle 3 an på 70 och 90 väg..ahha  så där uppe böt jag till vinterdäcken.
Lika bra å göra det på dagen, skulle varit mörkt om man skulle åka dit efter marcus slutat jobbet. Men de gick iallafall hur bra som helst.

Sedan fick jag åka till biltema å köpa vindrutetorkare för båda två därfram lossnade idag, troligen har någon plockat bort två fästen på bilen i natt elle nått. Men men nu är de åxå fixat!

Marcus ha haft i luft i däcken så nu är dom perfekta.


Så nu har vi ätit tacos och kollat på tv. Marcus ligger nu i sängen å läser boken , som vi typ har tävlat om vilken som kan läsa ur den snabbast..å han vinner nog =)

Ska försöka läsa ur den iag elle imån =)

Den är varmt rekomenderad...Den heter  Jag dödade mitt barn   och den är en sann berättelse,
vet inte hur många gånger jag nöästan grinat när jag läst.Nån som vill låna boken så hojta till!!

Fan jag fattar inte, för nån dag sen så var det  runt 10 plus hela tiden om inte varmare, sen slår det om och är skit mycket snö och minus hela dagarna. redan över 8 minus ute hur kallt komme de inte bli i natt då??

ha frysit hela dagen idag, ändå så hade jag vinterjacka,mössa och vantar. brrrr

jaja ska väl pallara mig här i från nu.


Hoppas erica kunde vara en vit ängel ikväll nu och att hon kan njuta av sin fest! <3

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill låna boken ! :)

jag var en svartvit ängel :)

2008-11-02 @ 13:37:15
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0