Leksand

Ska nu klä på oss varma  vinterkläder sedan ska jag och alexander
åka till Leksand och hämta ut  alla biljetter tills nästa fredag.
Är väl inte så kul att åka fram och tillbaka med alexander
bara men det måste göras och det är nu.
Men de ska nog gå bra, hoppas bara inte att
alexander tröttnar ur efter någon minut bara.
Men han brukar gilla att åka bil =)

Leksand vann igår så jag hade fel att dom skulle åka på stor stryk.
Å de var väl tur det =)
Det blev bara Ekis som kom hit men vi hade trevligt som vanligt.
Tack för en bra kväll!

Idag elle imorse tio över åtta så ringer marcus och frågar om min
pappa kan komma till ludvika med traktorn senare idag.
Jag fattade inget och sean säger han att han snurrade runt 2 varv med bilen sedan ner i diket.
Och det är glas  halt där så man får ej upp den med bil. Men jag sa på en gång att pappa
åker inte ända dit med en traktor på 110 väg.
Men jag tror fortfarande inte p han, han lät ju så jävla lugn i telefonen ju.
Men han lär ju fatta att detta inte är nått att skämmta om när  mormor och kennhet  precis
har varit med om en trafikolycka.
jaja han skulle ringa senare för han började åtta, som tur var så stannde bilen
som låg efter han och frågade hur det gick och sen fick marcus  skjus till jobbet
för han sa att han skulle börja vid åtta.
Snällt gjort av den personen!


Hummm nej nu ska jag ta och dra mig här i från för jag ska även
 till amsberg sen och fixa till möblerna tills imån.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas det går bra att åka hela vägen då :) fast du kanske är hemma redan till och med, haha :)

2008-11-22 @ 11:59:38
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0