fy fy fy

satt å kolalde på datorn sedan hör jag ett fruktansvärt skri skom ej går att beskriva, de verkligen skar i öronen.
Då låg den ett svart katt på vägen å krålade.Gubben som körde på katten åkte fort som fan iväg.
som tur  var så va de  3 undomar som såg allt och gick fram å tog katten  i famnen sedan stog dom på cykel vägen och kolalde å massa. sen kom bilen tillbaka å gubben klev ur å stog å flaxa med armarna m.m
en av tjejerna grät och den nadra sprang iväg. Killen stog å kolla på sin mobil,tror han tog gubben telefonnummer.

Hoppas katten överlever, men de tro jag inte.Den fick en jävla smäll. satt här å hörde smällen liksom =(

Jaja såg ut som att de var grannens katt men alla svarta katter ser ju likadana ut när de är mörkt.
humm inte vågar jag gå dit å fråga heller.Kanske borde man göra de??
Om de hade varit min katt så hade jag mått bättre av att få veta på en gång istället för att kanske aldrig få veta.

jaja nu ska jag kolla vidare...skulle inte skriva nå mer idag men nu blev det ett till inlägg ändå.
Var ju bara tvungen att skriva av mig lite,  jag blev helt skakis eftersom jag blev å tänka på alla katter som vi har haft som blivit överkörda. =(

ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0