Farsdag

Idag ska man fira alla pappor här i landet =)
Tyvärr så är jag så dålig att tänka långt så jag hade helt å hållet glömmt bort att alexander ej kan fixa sånna saker själv.Så marcus blev utan en farsdag pressent...stackarn tycker synd om han. men jag kan lova att Alexander älskar han av hela sitt hjärta, precis som jag !!!

Men jag kom då ihåg att köpa till min egna far iallafall =) jag köpte en morgonrock,kalsonger och strumpor. Sen fick erik vara med på det åxå. Men han blev då glad så jag fick en kram =)
Blev väl lite ficka där och lite prat om allt möjligt.
Dock så har vi inte fått veta så mycket mer inne från falun, mormor kanske skulle få komma till avdelning 11 efter en andra rötgen idag. Men kenneht är det värre med. Det är bara vänta och hoppas på det bästa.

Efter fikat där så for vi hem till familjen i lergärdet..Där var det kalas eftersom sebban fyller 8 år idag. Så blev fika å prat där med.Lite lek för barnen m.m
Kom väl hem igen efter 18 nångång, å då blev det ett bad för alexander å marcus...mys pys!

Alexander slocknade som en stock han =)

Vi har myst till det med en varsin pizza och kollat på tv.
Har även kollat på en dvd meed johan glans ....å fy fan vad vi skrattade..hehe  den bör ses!!!!!

hummm vet inte vad jag ska skriva mer, hade en massa jag ville skriva av mig i morse om men då funkade ej datorn å nu är huvudet tomt som vanligt..=)

JO jag fick ett vitt brev av mamma å pappa idag, å fick öppna å läsa på en gång!!!=)
Där stog det:  God JUL
Ni får åka å hämta erat bord i smedjebacken hos nisse!
Kostar gör det, en 3 rättersmiddag vid erat nya bord!!


Jajajajjaja jag fick mitt bord!!!! Jag som blev så lessen å sur igår för att dom köpte MITT bord. men nu fick jag ju det sista bordet...Så jag FICK det!!!!=)  jag svävar i ett lyckorus..


Men lyckoruset försvinner på engång, för de är ju annat som tynger ner en. Men jag hoppas att allt löser sig så slipper ja gå i denna spännda bubbla nå mer.

Blev faktist ett ganska långt inlägg mot vad jag trodde det skulle bli, så jag är nöjd ändå.Gabska bra gjort att skriva så här mycket skit fast huvudet är tomt på en..=)

Nej men jag ska försöka börja skriva 1-4 inlägg per dag nu.Lite info om vad som händer i våran familj om dagarna och mina känslor fast i ord då da... Men de ska nog bli bra.

Ska ju även försöka börja skriva om barn och gradivitet igen, fast mer av mina egna ord och min egna upplevelse. För jag har för mig att någon ville de.=)

Jaja nu vill marcus sitta här en stund så jag får väl dra mig här i från nu.

Ha en trevlig natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0