BVC

idag har vi varit å kollat hur stor vår pojk blivit....
väger nu mera 12,4 kg så han hade gått upp exakt 1 kg på 2 månader =)
sen hade han blivit längre åxå =) så nu mera är han 74 cm lång så 3 cm längre på 2 månader =)
skönt att han inte går upp så mycket mer i vikt, lite dygt när de springer i väg flera kg på 1-2 månader bara.
Men hon sa så att han följer kurvan jätte fint och de ser ut som de ska.=)

idag ska vi nog till kupolen å kolla på en lampa så mamma å pappa kan fixa alexanders julklapp =)

Vi är snart klara med julklapparna.

I familjerna är det dessa pers kvar :
Gabbe
jessika,mattias
emil
marie,lars
mats
marianne,birger
gunnel,alf
berit,kenneht
maj,kenneht
tommy

Sen har då jag kvar å köpa till:
Marcus
Erica
Annsofie,elvira
Petra,lucas

men de hinner jag nog med =)
vilken tur att jag började köpa julklpparna redan vid september, hade fan aldrig hunnit annars =)

jaja  nu ska jag gå ner å mysa med älsklingen som är ledig idag med =)

ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: sadhistory

Va tidig du va då:D Kanske lika bra det så man slipper all stress. Men rätt skönt att köpa julklappar när det är julstämning med julmusik och julpynt i affären men går ju köpa det sista då ist så får slipper man stressen och dessutom får uppleva julstämningen också :)



Själv tänker jag vara tidigare i år än åren innan då det blivit allt för mycket stress.

2008-11-05 @ 22:31:34
URL: http://sadhistory.blogg.se/
Postat av: sadhistory

Och va bra att Alexander växer som han ska. Jävligt snäll pöjk ni uppfostrat än så länge :)

2008-11-05 @ 22:32:13
URL: http://sadhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0