Blåbrun

Ja ni dagen har gått fort hittills och jag vet redan nu att jag inte komme hinna allt jag ahde velat hinna med.
Alexander är expert på stt röva till och skräpa ner, å nu har han lyckas hitta ett snöre som jag har virkat när jag var liten..haha  de sitter han å skrattar åt. ser de verkligen så hemskt ut?hehe

men jag har då hunnit diska,slagit in alla julklappar så nu återstår det bara att inhandla de sista =)

tänkte försöka hinna slå ihop de 2 stolar som ej kommit upp ännu men de är omöjligt med alexander i närheten..haha  jag kanske slår ihop han med stolen då ju =)

Jag har setat å granskat alexanders ögon ett bra tag nu ja i flera dagar och han har nu haft blåbruna ögon i ca 3 veckor så de kanske blir han s riktiga ögonfärg. Om alla inte vet så har han skiftat färg varje dag annars mellan: blå , brun, grön och grå.

men nu har han hela blåa med brunt längst in, väldigt fina. Men jag hoppas ju att han får hela bruna ögon, de finns inge finare än det!! Men den blå färgen visar ju att han är lite som sin mor iallafall  =)

Men jag är glasd att han är lik sin far för då har jag ju två att drömma mig bort med!!=) Storskiten å lill skiten =) ahha  nej men ena är väl busigare än den andra.

Nu tar han damsugaren å ska damsuga golvet åxå. Han kommer hinna riva hela denna lägenhet innan han är 1 år.
Sa vi slå vad vi kan ha budgivning här och nu!!!hhahha


Sen har vi en lek som vi leker hela tiden, den får han att kikna av skratt. Han stpr i sin gåstol och sedan komme jag elle marcus å säger : nu kommer jag och tar dig!! sen fräser man lite. då ni då bli de fart kan jag lova. lika om man gömmer sig så letar han på en..=)

Men gåstolen är för liten nu så den ska ut i förådet, men jag har ingen chans att ta ut den för han är å klänger på den hela tiden, han sitter på golvet å drar den över sig å sen skrattar han. Men tiden lär ju komma nån gång att jag kan slinka ut den.

Nej vi ska väl snart ta å åka till amsberg så vi ska väl fixa oss å lite till.
Ska verkligen bli gott med tacos!!mums
Marcus skulle få köpa en kebeb när han komme hem han..hehe


ha en trevlig eftermiddag!!!

Kommentarer
Postat av: sadhistory

"Men tiden lär ju komma nån gång att jag kan slinka ut den."



Ja när han sover :)

2008-11-16 @ 18:05:48
URL: http://sadhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0