baksmälla

Nej jag klarade mig utan den!!
det blev inte så mycket dicka för min del igår.
elle jo jag var ju fuller ett tag men sen senare på kvällen
så  nyktrade jag till ordenligt =)

Kvällen började jätte bra men bra stämmning,
mycket folk och god mat och bra musik.
Matchen var väl åxå bra tycker jag.

Men sen så blev jag och känna mig en en dagisfröken som
fick försöka ta hand om 2 st 5 åringar.
Dessa två vet nog vilka de är och dom förstörde då min
kväll på slutet.
Så jag är nöjd med halva kvällen iallafall.
Kna man få hälften av pengarna tebax?? =)

jaja vi kom iallafall hem med den där bilen
jag var faktist en aningen rädd där på hem
färden och linus såg inte alls mycket.

Snart ska vi väl äta lite mat sedan ska vi till amsberg och hämta alexander
då blir det många pussar och kramar!

Å en sak till, marcus pappa har inte hört av sig så han
blir nog hemma i borlänge istället för att åka till stockholm
under helgen.
Så jag får ha han här och mysa med!!!
Blev så glad när han sa de!!

Om man säger att man har ont för att man är så JÄVLA kåt
är man sjuk då elle??

Varför kan man inte prata öppet om sex och snusk??

Jaja ska göra mig klar nu, jag fryser en aning.

Hoppas att linus komme iväg på sin thailandresa nu då.
Trevlig resa i sånna fall!!

ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0