10 månader

Idag blir lilla skiten hela 10 månader...så snart blir det 1 års kalas åxå =)  men först ska det julpyntas å firas jul å nyår =)

Alexander ligger å sover nu,han har hållit igång sedan 7 imorse så han blev skit trött vid nio.....men han vaknar nog snart så då bli de full rulle igen =)

själv så ha jag kasstat i en tvätt i maskinen som blir klar om nån timme.

Efter den är klar ska vi åka till amsberg och lämna lite pengar tänkte jag.så jag ej glömme bort de =)


ja jag tror fan jags ka börja sola i smyg som happa skev =)  haha  (nej då)

å jag vill åxå kunna göra min blogg fin, funderar på att lägga ner den för jag tycker den är så trisst å ful...vill ju ha fina fö'ärger,kort å text....men jag i ett nötskal klarar inget. man ska ju trivas på stället man sitter å skriver på åxå.

Såg en sak igår som gjorde mig glad, man får ju julpynta redan den 30 november. JA första advent infaller redan då!!!!! så jag räknar ner dagarna!!=)  bara 24 dagar kvar nu då..=)



nej nu ska jag dra mig här i från så jag får nått gjrt medans vilden sover..haha

ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du lägger inte ner din blogg ! vad ska jag då läsa ? :P nej, jag kan hjälpa dig fixa till den isf. för du lägger inte ner den :)

2008-11-06 @ 12:22:56
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaaa och vad ska jag läsa :) Kram

2008-11-06 @ 18:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0