1 dag

Imorgon så är det första advent och jag har
lite mer julsaker som ska upp, så tänkte ta
dom imorgon om det hinns med.
Ska väl ringa farmor och höra om
gardinerna är klara imån för hon skulle
sy om dom lite så de passar våra fönster =)

Nu väntar jag bara på den fina vita snön
för då kan man inte få nå mer jul känsla =)

Vi har käkat tacos nu på kvällen och sedan så
har vi kollat på matchen som spelades igår
eftersom marcus inte kom ihåg de flesta målen.
Ett under att han komme ihåg nått för huvud taget =)
Sen har han även haft kameran på inspelning igår
när han försvann och det visade sig att han hade hittat
på några från älvdalen och hängde med dom.
Dom ahde gått och satt sig i deras bil och lyssnat
på musik m.m  haha ja du =)

Det hade väl gått si så där med alexander i natt åxå.
Han ahde vaknat till och från hela tiden så dom fick
inte så mycket sömn nej.
Men han har blivit förkyld så det kan vara
feber på g åxå, i så fall ha de sin förklaring.
Han sover jämt dåligt när börjar bli förkyld eller sjuk =(

Själv så är jag täppt i näsan efter att ha fått stått ute i en tröja bara igår.
Jag frös nästan ihjäl känndes det som.

Nej men va fan ge mig SNÖ!!!!!!!
Jag vill ha ett vinterland!!

Jaja nu ska vi mysa med lite chips och dip.
Ja onyttigt som fan men jag var så sugen på de =)

Varför blir man sugen på vissa saker hela tiden?
Och jag blir fan tokig om jag ej får det då =)

nej nu ska jag dra mig här i från.

Ha en så bra kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0