Tråkigt

Riktigt tråkig dag idag då....Vid halv tio i morse så följde jag å Alexander  med mamma till Ludvika, för vi skulle till veterinären med Trix, de slutade med rötgen å hela fadderuttan....så kom hem vid 3 till slut....Då åkte vi till marcus mamma å käkde mat,de blev pannkakor så de va riktigt gott!!!!=)

Sen när vi kom hem där i från så ringde mamma å sa att dom hade avlivat Trix för en operation skulle gå på 40 000kr å de har dom ej råd med plus att han antagligen aldrig skulle bli helt återställd å frisk...så dom valde att avliva han så han ej behövde lida mer...

Har hållit mig hela dag, först för att vara stöd åt mamma som bröt i hop redan i ludvika,så de va jag som fick köra för de kunde hon inte, sedan när hon ringde så berättade hon att pappa även åxå ahde brytit ihop..han som inte gråter för nått, men han hade verkligen fastnat för Trix....Å även Erik grinade....

Så jag bröt ihop här hemma sen nu på kvällen jag, 2 gånger om....de är tråkit att de ska behöva bli så här eftersom de var en helt underbar hund...Han var älskad av alla....

Men han har de bra nu, ingen smärta å inget lidande.....


R.I.P  Trix   R.I.P


Jaja ska väl va med min lilla familj nu, ska få lillen att sova å sedan kommer ekis på ett litet besök....

Orkar inte med nå dumma jävla kommentarer om att de bara är en jävla hund...de va faktist en familjemedlem....Lika älskad som en vanlig människa...


Älskar ER!!!pussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0