Torsdag

Å det är maj redan, ojojoj vad tiden går fort....
Idag har jag & Alexander bara varit inne för de har regnat till och från hela dagen..hehe
Blir så deppig när det är sånnt här väder, ge mig en kram så jag blir glad igen!!! =/

Jaja har tvättat hela dagen så nu ligger sista tvätten i tvättmaskinen..hehe  sen är jag klar!!!
Sen har vi bara myst å gosat hela dagen, även lite bus har vi hunnit med..=)

Han var riktigt sugen på purén idag så han åt halva burken, så nu borde han skita   *ler*

Nu ligger han å sover i våran säng,fast han vaknar nog snart så ska dra mig neråt nu...


Igår var vi i amsberg å kollade på majbrasan å kollade på alla fina raketer....
Alexander kunde inte sova i början för de va så mycket folk å han va så nyfiken på allt å alla...=)
Sen var han lite rädd när dom smällde smällare, men de gick över efter in liten stund..
Han somande efter någon timme och då sov han som en stock, han vaknade inte ens när dom sköt värsting raketerna som dundrade som attans..hehe

Nu ska vi vänta på att marcus kommer hem, så kanske vi kan mysa lite med han åxå...

Undra om de är många som verkligen vill köpa glass när det är sånnt här väder??? jag skulle inte vilja göra det, men de finns säkert någon...

jaja de va allt för denna gång!!

Älskar min lilla familj här hemma...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0