Torsdag

Ja då är det redan torsdag fast jag har det som en fredag..hehe  jag blir helt dagvill....vet varken ut eller in..=)
Blir så glad när ni 2 är tillbaka här så jag kan fördröja min tid lite med spännande läsning!!!
Jag ska då ha min blogg kvar, men kommer nog inte skriva så jäkla mycket...bara när jag känner för det  osv...

Idag har vi haft fullt upp, vi åkte först och köpte bambuskottsgardiner som jag kallar det...Vet fan ej vad de heter hehe och även så köpte vi gröna gräsmattor..haha  fast så klart har jag räknat fel på allt så de saknas 3 mattor  och vi fick åka å byta en bambugardin...hehe 

Sen åkte vi och handlade på Ica Maxi, köpte massa saker för vi ska göra lite storkok och frysa in massa mat så de bara är att ta upp och värma på när man är hungrig...De blir nog skit bra de....

Sedan var det stan som gällde..marcus var in å klippte sig, de behövdes verkligen, han hade fått så långt hår så man såg knappt hans ansikte längre..=)

Så kom vi hem och vi har fixat med våran framsida hela dagen....

Resultatet på allt blev följande:
Altanen på fram sidan ser jätte fin ut, bara mattorna och lite blommor å möbler som saknas nu...sedan är allt klart...

Macrus hår: var så kul att se han igen..=)  Fast Alexander måste tro att Marcus har klätt ut sig elle nått för han bara flinar å skrattar bara marcus säger nått nu.....De var lika när han var liten åxå och jag hade klippt mig, då grinade han nästan för han kände inte igen mig..=)

Mat:  Idag blev det Potatisgratäng med fläskfilé och beasås.....Lite fin mat för en torsdag..men marcus skulle ju jobba På fredagen och då passade vi på idag..fast nu kanske han inte ska jobba,,,hehe



jaja de var väl denna dag....får väl skriva mer sen när jag vet vad som händer å allt...


För varje dag som går så vill jag mer och mer skaffa ett syskon till Alexander....När ska vi börja på det då??
Kommer de ta lång tid eller komme det ske på engång?? Ja massa frågor...hehe  =)

Vad skulle jag ta mig till om Marcus & Alexander skulle försvinna?? Jag tror jag skulle tappa livslusten helt, de skulle inte längre finnas en mening att leva...

Det måste vara fruktansvärt att förlora sitt/sina barn......hur skulle man klara av en sådan sak??

Jaja nu börjar det bli sent, ska väl gå å gosa lite med Marcus sedan sova...För imånbitti kommer marcus mamma på besök....

Ha det bra alla sammans!!
God Natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0