Tiden

Går så fort, känner att jag inte hinner med allt det jag vill hinna med....
Känner att jag träffar vännerna för sällan, känner att jag kommer ut för sällan...
Ja de är massa, försöer fixa till de så bra som möjligt här hemma med allt men ju mer jag gör så dyker de upp flera saker till jag lär göra, de blir som en ond cirkel de där....
Å tvättar  de gör ja jämt så marcus har förbjudit mig att tvätta varje dag nu...så som mäst så får jag nu tvätta :
Måndag,Onsdag,Fredag Och Söndag.....Så idag är det en tvätt dag...hehe
Skulle behövas stor städas åxå men de hinns nog inte med, är så svårt nu när Alexander är mer aktiv, han vill leka å busa hela tiden....
Han tyckte nog att de va kul nu när Erik vär här i 3 dagar ......Han ler så mycket till han...hehe

jaja annars så försöker jag planera så mycket som möjligt inför dopet.....
de blir nog runt 50 pers om alla kommer nu da, fast de finns fortfarande vissa som är lite osäkra om dom kunde komma....men 40 blir vi iallafall...trodde aldrig de skulle bli så mycket elle....ojojoj

jaja ska väl börja köpa baksaker så man kan baka sen åxå.....=)

Hummm nu ska ja gosa lite med mitt busfrö sedan ska jag kassta i en tvätt i tvättmaskinen...=)


JAja får se vad som händer denna dag då....

Älskar min lilla familj över alt annat!!!Pussa

Kommentarer
Postat av: Erica

Säg till om du behöver hjälp med något :) Saknar dig ! :S puss&kram

2008-05-21 @ 21:07:43
URL: http://gazela.blogg.se
Postat av: M

Älskar dig puss

2008-05-22 @ 23:29:01
URL: http://shitvilkenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0