Mors dag!

Ska bara börja med att skriva att de har varit jätte kul och trevligt att grilla med Erica Å Kalle....Blev även någon cider för min del.....

Gick sedan in för det blev förbaskat kallt ute, så avslutade med att kolla röstningen på Melodifestivalen elle va fan de heter..ghehe   blev bara så trött av det...ska nu lägga mig....


Idag är det då Morsdag!!!
Ska väl försöka komma ihåg att ringa mor min  imån när jag vaknar..hehe

Kommer ihåg när jag var liten, då hittade jämt pappa på massa fina presenter och fina saker till mamma sedan sa han att de va från mig på Morsdag!
Lika så nu när Erik varit liten så har de blivit fina middagar,gåvor,presenter och en massa fina saker,som han sagt att de är från Erik på Morsdag....


Undra om Alexander har mig i tanken??hehe nej da han är för liten jag vet.....Men ändå skulle de va kul att få känna sig som en riktig gammal morssa som blir uppvaktad på Morsdag!

den dagen får jag nog vänta på ett bra tag...=)


Jaja ska gå å sussa så sött bredvid min lilla plutt där nere....

Marcus ska kolla på hockey i natt så han blir jag utan......


God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för igår gumman ! :)

2008-05-25 @ 11:34:13
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0