Lördag

Solen är framme så de är så skönt så, idag är jag både sugen på grillat och tacos....men om man ska grilla så vill jag göra det med flera.....

Så om vi kan grilla idag med vännerna så kan väl marcus få ta en öl..haha
Men men det visar sig....

Ska snart till kupolen...ska köpa lite saker till Alexander och sen skulle marcus kolla på byxor..

SEn blir det nog donken nu på dagen..hehe  dom har ju börjat med mitt älsklings  meal igen!!!

Jaja de va väl allt för denna gång, skriver väl kanske mer ikväll elle någon annan dag...

Varför säger folk att de är den kalla ölen i handen som gör grillningen???  de är väl för fan köttet som gör grillningen!!=)

Som sagt marcus är jämt sugen på öl,, jag själv är jätte sugen på både cider och grogg!!hehe  

Vill ni grilla elle ta en cider/öl ikväll??? Ring Mig eller Marcus NU!!!!!


Ha en undebart trevlig soldag!

Kommentarer
Postat av: M

När jag pratar om en öl i handen så menar jag att då är grillningen komplett men dåm måste solen va frammme med.. självklart är det köttet som är bäst och lukten mmmmmmm grillat luktar gott.Grilla-sol-öl är den bästa grillningen..

2008-05-24 @ 11:43:07
Postat av: Jessica

Ja det låter så himla mysigt!:) Vill också!:P

Ja absolut!:D

Då kanske vi kan samla några från gamla klassen och grilla eller något? :)

Kramar

2008-05-24 @ 11:44:11
URL: http://kessh.blogg.se/
Postat av: Sadhistory

Inte jag heller. Fast det spelar väl mindre roll enligt mig. Men kommer säkert tillbaka den funktionen om den nu är borttagen som det verkar som.

2008-05-24 @ 13:05:03
URL: http://sadhistory.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jo jag skulle gärna hänga på så vi kunde gå maraton tillsammans med våra vagnar =P men, det får nog vänta lite till iaf haha =)

2008-05-24 @ 13:29:32
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: Jonna

Vilket är ditt favorit meal på donken?

Och du har helt rätt det är ju köttet som gör grillningen. Vad har ölen med saken att göra. den är kall när man vill och kan dricka när man vill. hehe, karlar. :P

2008-05-26 @ 12:55:44
URL: http://s0fin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0