ledsen

MMMM nu känns de som man är tillbaka till runta ett å trampar..varför ska de bli så här???
De ha ju varit så skönt, allt känndes bra men nu så gick allt sönder igen känns de som...

De är flera stycken som säger att jag är för snäll å vek mot dig, att jag måste stå på mig mer....
Ska jag börja göra det elle ska jag må dåligt hela tiden???elle komme de bli bättre??

Ditt liv verkar vara privat för mig, så då lä väl mitt liv börja bli privat för mig då...???

Världen skulle va så mycket bättre utan sånna som du, de är du som förstör så jävla mycket, kan du bara inte inse det!Å sen kan du fan dra, så jag slipper eländet runt dig.........=(

jaja som sagt mår inte alls bra nu, känner bara att alla jävla tankar snurrar runt så huvudet sprängs snart...

ska jag stanna?ska jag gå?vad händer? ska de va så här?
ja fan vilka frågor....jag söker efter svaren men dom dyker inte upp.....
Snälla hjälp mig igenom detta jag klarar det ej själv.... =(


jaja nu ska jag gå å gosa med den enda solstrålen i mitt liv, han gör mig hel för stunden..... <3
Lova att aldrig försvinna från mig!!!

Kommentarer
Postat av: Icis

ehm, jag hoppas att det inte är mig du menar ? =S

2008-05-06 @ 20:59:24
Postat av: disa

Linda! vad är det som har hänt? jag som inte känner dig så bra längre.. eller inte vet så mkt om ditt liv så som du har det just nu... blir orolig när jag hör detta.. utifrån ser det ut som att du är lycklig, att ni är en liten familj som har tagit er igenom massa jobbiga saker men som nu är lyckliga tillsamans? gör ont att se att bilden kanske inte är lika innerlig som ytlig. jag önskar verkligen jag kände dig bättre så ja också kan se vad du menar, så som ja kunde förut. men nu blir man bara förvånad och fattar ingenting =).,. vill du prata så finns ja här och mer än villig att bry mig om dig mer än vad ja på senaste tiden har gjort.

2008-05-07 @ 09:50:03
URL: http://disis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0