knäppis

Ja det är jag de...hehe

jag drömmer att jag köper flera miljoner chicken tasty meal och det lilla blå rummet blir propp fullt med sånna..hehe
Jag köper de enbart för jag är rädd att dom ska sluta med det igen..hehehe  är man knäpp så är man....

Idag ska mamma komma på besök, blir väl att sitta ute å prata lite å fika...

Sen tvättar jag för fullt,å när mna precis är klar med alla tvätt så är de lika mycket skit tvätt igen  =)  så är det att ha barn!!=)

jaja får se sen vad som hittas på denna dag....


Varför tjata så jävla mycket om Alexander????Han försvinner väl inte??Jag kanske är fjantig men jag vill inte lämna bort han ännu, absolut inte en natt, tycker han är för liten för det plus att jag skulle fna inmte klara det!! Å att få ha en hel dag, de hinner väl ni med.....Tror både farmor,mormor å alla nadra hinner ha han en hel dag...men varför måste de just ske nu??

Visst jag har han hela dagarna, å alla säger: Å ska du inte ta en liten semester å ska du inte vila ut..men jag är inte slut...
Alexander är den snällaste unge som finns, han gnäller inte för mycket han inte, enda gången när han är lessen är när han är över trött å inte kan sova...Annars är hen ett änglabarn,så varför skulle jag bli trött på han??Å varför skulle jag behöva vila mig nu??
Den dagen kommer så sluta tjata!!!Jag blir bara mer sur å lessen ju mer tjat....

varför kan jag inte berätta hur jag känner å mår!!??


Älskar min familj över allt annat!!!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

finns här för dig, hoppas du vet det=)du kan alltid säga hur du känner och mår. hoppas vi ses snart igen =)

2008-05-26 @ 14:48:41
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe ja, får tjata på far min att han ska köra dit cykeln snart=)

2008-05-26 @ 14:50:10
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0