gårdagen

igår så kom erica förbi och vi satt å pratade i hela 2 timmar, de va skönt att få snacka av sig lite  =)

sen var det gårdsmöte, de gick br da, fast de va nog mer gull i gullande med alexander än vad det var möte..haha
grannen i 1.an som typ aldrig har hejjat på oss kom in sen å gav oss ett blöjpaket.... å hon tyckte vi hade ett fint charmtroll!!!!haha


sen tog jag en kvälls promenad och blev så arg....de va massa utländska barn ute å lekte....sen kom det en katt som sprang in i buskarna....då började dom kassta sten på den..så den sprang ut å då träffades den i huvudet av en större sten å den tjöt till och stack iväg....sen kom en  ghammal tant å sa till dom å då började dom skrika på sitt språk å peka finger åt tanten....sen kom deras pappa ut å gorma å skrek..de slutade med att han skällde ut TANTEN för att hon sagt åt hans barn...idioter...sånna borde skjutas i pannan!

jaja sen hände inge mer vettigt den dagen-.....


älskar alexander över allt annat!!!!puss

Kommentarer
Postat av: Osten alahama

Det var två "inländska" killar i Torsång förut som dränkte tre katter och eldade upp en fjärde.

Min granne slog till mig i bakhuvudet när jag var liten med en sopkvast, då fick jag skäll av hans mamma för att jag lämnat kvasten ute.

2008-05-09 @ 09:02:33
URL: http://ostensson.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0