Fredag

Ja då var det fredag och jag hoppas det blir en skön helg fram för oss..hehe

Idag har vi haft besök av marcus mamma och marcus brorson Lukas....
Sen har vi gjort massa mat som jag har lagt i matdosor å fryst in..hehe  de är bra att ha...=)

Idag fick jag Alexanders namnskylt till vagnen, den var så fin så...jag är super nöjd, så nu är det bara att tuta å köra  =)

Sen fick vi ett utav paketen med kläderna till Alexander åxå, så nu håller jag på å tvättar upp allt det så det bara är att vika det och lägga det med de andra kläderna i samma storlek..hehe

sen får vi väl se vad som händer idag då....kanske ska för ska små städa lite, men de lilla skitungen vill inte sova...han ska bara leka hela tiden å de är lite svårt att städa lägenheten när han ska leka å hålla på..hehe

Sen ska jag försöka se Oceans eleven i kväll på 5.an....Marcus har sett den å tolvan så han vill se trorron nu men jag har ju inte sett någon av de...så då ville han att jag skulle se elvan idag och tolvan nästa fredag sedan tretton med han här hemma....så får se om de blir det sen...de beror på Alexanders humör då...


Funderar annars på att ringa Erica och se om hon vill hitta på nått, men jag å mitt minne kommer aldrig ihåg när hon slutar på fredagarna...haha
Saknar hon,va ett tag sen vi träffades nu....
Skulle vara mysit att sitta ute med en kopp te och bara prata...

Elle ta den där grillkvällen....Elle de kanske är fler som är sugna på grillkväll????


jaja nu ska ja busa med våran lilla skitunge!!!

Ha en underbart bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har lite annat schema nu än förut, jobbar inte lika sena dagar längre =)

och den där grillkvällen, ja det tycker jag verkligen ! men du vet, haha =)

2008-05-23 @ 18:22:11
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej! Hoppas allt är bra med er?:) Låter så mysigt när du skriver vad du och lille Alexander gör om dagarna:) Hoppas vi kanske kan ses något under sommaren. Skulle vara kul! Ha det så bra!

Kram Jessica

2008-05-24 @ 10:09:02
URL: http://kessh.blogg.se/
Postat av: Sadhistory

Gö som du vill men. Men hur som hellst, flyttar inte du din kommer dom på blogg.se flytta din så spelar ingen roll men jag gjorde det för att ha det gjort. Kan gå på enbart tre minuter så du vet, man jag logga in på fel sida därför ja inte kom in. Men så du vet så kommer det bli blogg.se man loggar in på sen igen när alla flyttat sin så blir allt som normalt igen liksom.

2008-05-24 @ 10:39:45
URL: http://sadhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0