F.A.N

Fan Linda, då måste börja fatta att det aldrig kommer bli som förr. Hur mycket du än vill det och hur mycket du än kommer försöka göra det som förr så kommer det aldrig att gå.
Det var den gammla tiden, nu är det en ny tid som är här och inget du kan ändra på.

Hur dåligt du än kommer må eller hur bra du än kommer må så kommer det aldrig någonsin bli som förr, det är bara att acceptera det nu och ta det som de kommer.

Men hur fan ska man lyckas?

Jag trodde mig inte detta, men allt det fina har även en ful sida.Tyvärr

Om jag ändå bara kunde vrida till baka tiden  och få det som förr.


Det enda jag inte ångrar i mitt liv, de är lilla Alexander...
Allt annat tror jag fan att jag ångrar...



Hjälp mig från detta helvete som jag dragit mig in i....men endast jag själv kan göra det...................


=´(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0